Rady a cviky

Zaujímavé tipy!

Ohodnotiť túto položku
(0 hlasov)

Zameriame sa na 5 najproblémovejších partií, poradíme ako si stanoviť dennú dávku bielkovín a ako by sme mali nakupovať.

Zamerajte sa na 5 najproblémovejších partií.

Keďže nie je možné oddbúravať tuky len z niektorých partií tela, keď sa v rámci posilovacieho tréningu zameriate na problémové partie, určite sa dočkáte kvalitných výsledkov. Ktorým cvikom sa venovať a akú aerobnú aktivitu je najlepšie zapojiť pri jednotlivých problémových partiácha?

Čo vás trápi? Celulitída na stehnách a zadku.
Riešenie v rámci posilovacieho tréningu? Výstupy na lavičku.
Vhodná aerobná aktivita? Kickbox.
 
Čo vás trápi? Nepevné brucho.
Riešenie v rámci posilovacieho tréningu? Obrátené skracovačky.
Vhodná aerobná aktivita? Intervalový tréning (HIIT).
 
Čo vás trápi? Nepevný zadok.
Riešenie v rámci posilovacieho tréningu? Výpady.
Vhodná aerobná aktivita? Eliptický trenažér.
 
Čo vás trápi? Silné stehná.
Riešenie v rámci posilovacieho tréningu? Výpady počas chôdze.
Vhodná aerobná aktivita? Stepper.
 
Čo vás trápi? Nepevné tricepsy.
Riešenie v rámci posilovacieho tréningu? Sťahovanie kladky s lanom.
Vhodná aerobná aktivita? Surfing, veslovanie.

 

Ako si stanoviť dennú dávku bielkovín?

Nároky na prísun proteínov vychádzajú z telesnej váhy, vynaloženej fyzickej aktivity a podiela sa nich aj ciel, ktorý chcete prostedníctvom tréningu dosiahnuť. Ak ste v posilovni nováčikom mali by ste si vystačiť s dennou dávkou 0,8g na kilogram hmotnosti. Skúsenejšie športovkyne potrebujú 1,4 - 1,7g na kilogram váhy. Vyšší príjem je nevyhnutný pre tých z vás, ktorí už nejakú dobu cvičíte a vašm cieľom je budovanie svalovej hmoty.  Aj keď zvýšený príjem bielkovín je dôležitý i pre ženy, ktoré sa snažia pomocou cvičenia a diéty spaľovať tuky. Žena, ktorá váži 60kg, pravideľne cvičí a rada by nabrala nejakú hmotu, by si mala vystačiť s dávkou 1,5g ba kilogram svojej váhy.


Nakupujte s plným žalúdkom

Už ste o nákupoch s plným žalúdkom možno počuli. V supermarketoch sa budete pri výbere produktov ľahšie držať zásad zdravej výživy a neminiete toľko peňazí za sladkosti. Takže pozor na to! :)

 

Zdroj: FITNESS 3/2015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

      

 

 

 

 

 

 

1408 zhliadnutí
Naposledy zmenené 11. december 2018
spalovnatukov.sk

E-mail Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Napíšte komentár

Presvedčte sa prosím, že ste vložili všetky požadované informácie označené hviezdičkou (*) . HTML kód nie je povolený.

O nás

Spaľovňa tukov je program nielen pre ženy, ktoré sa starajú o svoje zdravie a telo. Vieme, že žiadne zázračné pilulky na chudnutie nefungujú.

Budeme vás zásobovať tipmi na recepty, tréningami a novinkami zo sveta fitness, wellness, health & beauty.

Kontakty

Telefón: +421 917 611 700

Email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Pridajte sa k nám